Mommy Mouse

Czy produkcja i sprzedaż pieluszek wielorazowych dla dzieci może być dobrym pomysłem na biznes? Marka Mommy Mouse wraz z ekipą Proadax pokazuje, że jak najbardziej.

Ta zatorska firma od kliku lat działa na rynku art. dziecięcych i z każdym miesiącem buduje swoją siłę dzięki inwestycjom w rozwój. Już na wstępie pragniemy podkreślić, że realizacja, o którą poprosiła nas Pani Beata to jeden z najlepszych i najbardziej zaawansowanych sklepów online Zator, jakie mieliśmy okazję wykonać. Jesteśmy dumni, że obdarzono nas takim zaufaniem, zlecając ambitny projekt, który cały czas rozwijamy.

Na niniejszą realizację złożyło się wiele elementów, które wymagały zaangażowania całego zespołu. Wspólnymi siłami osiągnęliśmy to, co było marzeniem właścicielki – nowoczesny sklep internetowy Zator, który porywa użytkowników swoim estetycznym designem oraz doskonałym UX, zgodnym z aktualnymi standardami. Dodatkowym atutem jest bajeczny wygląd z dedykowaną oprawą graficzną, która została wzbogacona o indywidualne projekty. Dziesiątki produktów, ich wariantów i zestawów opatrzono opisami z użyciem perswazyjnego języka korzyści – mnogości prac copywriterskich nie sposób zliczyć, dzięki czemu klienci mogą na bieżąco konsumować świeże treści i poznawać tajniki pieluchowania dzieci. Z kolei błyskawiczna i płynna nawigacja na urządzeniach mobilnych (RWD) sprawia, że każdy będzie chciał przeglądać ofertę sklepu godzinami, wypełniając przy tym swój koszyk zakupowy.

Żaden liczący się e-commerce Zator nie obejdzie się dziś bez szybkiej dostawy, elektronicznych płatności i publikacji ogłoszeń. Dlatego wykonaliśmy szereg integracji pozwalających na uproszczenie procesu dostawy (InPost, FedEx), płatności (Tpay) oraz automatycznego dodawania i monitoringu ogłoszeń w ramach Allegro. Dzięki integracji z XML sklep może udostępniać swoją bazę produktów hurtowniom, co daje możliwość nawiązania współpracy partnerskiej bez zbędnych inwestycji w infrastrukturę.

Wdrożone systemy marketingowe pozwoliły na zbudowanie lepszych i trwalszych relacji między marką Mommy Mouse a klientami. Dzięki tym zabiegom konwersja uległa znaczącej poprawie, a użytkownicy jeszcze chętniej odwiedzają serwis. Wszystko za sprawą implementacji elastycznego systemu przecen (promocji), funkcji odliczania czasu do końca akcji promocyjnych, opcji alertów popup czy systemu mailingowego, który pozwala dotrzeć z ofertą do szerokiego grona klientów. Natomiast moduł wielojęzyczności (polski, angielski) znacząco ułatwia zakupy obcokrajowcom, by i oni mogli skorzystać z atrakcyjnej oferty. Wartościowym uzupełnieniem funkcjonalności sklepu było dodanie integracji z social media (FB, Insta, YT), by efektywnie zaangażować fanów marki.

Jak wspomnieliśmy na początku, wykonany projekt cały czas jest rozwojowy, dlatego nieustannie działamy, prowadząc obsługę techniczną serwisu, tworząc jego treści (i tłumaczymy), projektując grafikę, nagrywając materiały wideo (w tym na YouTube) oraz wspierając i doradzając na każdym etapie współpracy.

Referencje

Wiedza, doświadczenie, szerokie spektrum działania, odpowiednie podejście do klienta oraz indywidualne skomasowane działania pozwalające sprostać wymaganiom nawet tych najbardziej wymagających – składają się na wysoki PROFESJONALIZM firmy Proadax. Dziękuje za wysoki standard realizacji – tego oczekiwałam.

Beata Celej

Bezpłatna wycena.

    OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

    1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest (Proadax sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 5 32-640 Zator, NIP: 677 24 51 183)

    2. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zgłoszenie przesłane przez formularz kontaktowy na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora; art. 6 ust. 1 lit. f RODO*.

    3. Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, którzy wspierają proces udzielenia odpowiedzi.

    4. Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu komunikacji.

    5. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

    6. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania.

    7. Ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych uniemożliwi udzielenie odpowiedzi.

    *Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    930

    Ukończonych projektów

    550

    Zadowolonych klientów

    10

    lat doświadczenia
    Bądźmy w kontakcie

    Zapisz się do naszego newslettera

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan lacus vel facilisis.