I Love Materace

Budowa profesjonalnego biznesu e-commerce polega na skrupulatnej realizacji założonego planu, który uwzględnia zmieniające się trendy i wymagania konsumentów. Podobnie było w przypadku naszego Klienta, firmy Tomart, właściciela marki ilovematerace.pl posiadającego e-sklep z wyposażeniem sypialni oraz salony stacjonarne w kilku polskich miastach. Specjalnie dla niego wykonaliśmy gruntowną przebudowę dotychczasowego sklepu internetowego Częstochowa w celu podniesienia jego atrakcyjności, siły marketingowej i funkcjonalności. Co znalazło się w tej realizacji?

Przede wszystkim zaawansowane prace modernizacyjne, które wyraźnie poprawiają komfort użytkowania zarówno po stronie potencjalnego nabywcy, jak i osoby zarządzającej e-sklepem. Oczywiście nie zabrakło zmian wizualnych polegających na zwiększeniu przejrzystości, kontrastowej palecie barw (biel, szarość, czerwień) oraz odświeżeniu interfejsu i szaty graficznej. Strona główna wita klientów automatycznym sliderem prezentującym asortyment, korzyści wynikające z zapisania się do newslettera oraz atrakcyjnej opcji zakupów ratalnych. Kolejne slidery przestawiają m.in. hit tygodnia, produkty objęte promocją czy outlet. Nie zabrakło też favikon z prezentacją korzyści zakupowych dla klienta. Jedną z nowości jest dodanie modułu bloga – zapewni lepszy wizerunek marki oraz wpłynie pozytywnie na pozycję w wyszukiwarce Google. Z kolei formularz newslettera został bardziej wyeksponowany na stronie głównej, dzięki czemu przełoży się na szybszą budowę bazy mailingowej.

Sklep online Częstochowa wyposażyliśmy w popularne udogodnienia podnoszące komfort nawigacji, czyli „pływające menu” i „back to the top button”. Wdrożenie standardu RWD umożliwia poprawne wyświetlanie strony na dowolnym urządzeniu mobilnym. Za lepszą funkcjonalność odpowiada technologia AJAX z dynamiczną wyszukiwarką produktów – wystarczy wpisać kilka liter nazwy np. materaca, by niemal od razu (bez klikania) otrzymać wyniki z miniaturkami i cenami. Dodanie do serwisu integracji z social media (FB/Insta) pozwala nawiązać relacje z docelową grupą konsumencką oraz zoptymalizować ofertę i content. Wdrożyliśmy również LiveChat FB Messenger – narzędzie umożliwiające bezpośrednią komunikację w czasie rzeczywistym.

Pełne wykorzystanie silnika WooCommerce pozwoliło modernizowanemu e-sklepowi uzyskać płynniejsze i szybsze działanie. Ponadto, zastosowaliśmy rozwiązania ułatwiające dokonywanie zakupów. Mowa o rozbudowanym systemie filtrowania (7 parametrów), sortowania produktów (6 parametrów) oraz uporządkowania dostępnych kategorii i grup produktowych. Co więcej, podstrony produktów stały się bardziej przejrzyste oraz wzbogacone o dokładne opisy.

 

Każdy produkt posiada fotografię z opcją jej powiększenia, użycia pełnego ekranu czy udostępniania w social media. Warto dodać, że dodanie do koszyka czy jego podglądu na poziomie katalogu produktów odbywa się jednym kliknięciem. Ponadto, dodaliśmy system szybkich i bezpiecznych płatności tpay, a do tego jest możliwość opłacenia zakupów w systemie ratalnym. Z kolei klienci posiadający kody rabatowe mogą je wykorzystać w dedykowanym formularzu. Tradycyjnie już e-sklep wyposażyliśmy w integrację z GoogleMaps (lokalizacja i wyznaczenie trasy), funkcjonalny formularz kontaktowy oraz interaktywne dane teleadresowe (e-mail, połączenie tel.).

Bezpłatna wycena.

    OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

    1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest (Proadax sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 5 32-640 Zator, NIP: 677 24 51 183)

    2. Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zgłoszenie przesłane przez formularz kontaktowy na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora; art. 6 ust. 1 lit. f RODO*.

    3. Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, którzy wspierają proces udzielenia odpowiedzi.

    4. Dane będą przechowywane do czasu zakończenia procesu komunikacji.

    5. Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

    6. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania.

    7. Ma Pan/Pani także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych uniemożliwi udzielenie odpowiedzi.

    *Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    930

    Ukończonych projektów

    550

    Zadowolonych klientów

    10

    lat doświadczenia
    Bądźmy w kontakcie

    Zapisz się do naszego newslettera

    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan lacus vel facilisis.