Blog

Livechat na stronie – mały element na stronie daje wiele korzyści.

„Pik, pik, masz wiadomość!” Dla niejednego przedsiębiorcy to elektryzująca chwila, kiedy firmowy smartfon miga i wibruje, bo właśnie ktoś chce się z nami pilnie skontaktować. Jeden stuk w hartowane szkło i już jesteśmy spokojni, bo właśnie przekonaliśmy nowego klienta do zakupu produktu lub usługi. Czy to nie piękne? Dlatego dzisiejszy wpis będzie o tym, dlaczego warto na firmowej stronie wdrożyć integrację livechat oraz na jakie korzyści może liczyć przedsiębiorca po dodaniu tej funkcjonalności do swojej witryny.

Nowoczesna komunikacja z klientem

Chcąc nie chcąc żyjemy w społeczeństwie informacyjnym, gdzie niektóre informacje są szczególnie cenne, a część z nich to być albo nie być dla wielu firm. Chodzi tutaj nie tylko o to, kto pierwszy zdobędzie dane np. o strategicznym partnerze biznesowym, ale też o zwyczajną, codzienną obsługę klienta, który z zainteresowaniem dopytuje o szczegóły produktu czy usługi.

Co więcej, firmy coraz częściej starają się reagować na potrzeby klientów w tzw. real-time. Dlaczego? Bo właśnie takiej formy komunikacji oczekują konsumenci, zwłaszcza z pokolenia „Z”, którzy wychowali się w czasach powszechnej cyfryzacji, a komunikowanie się online jest dla nich czymś tak oczywistym jak dla starszych pokoleń rozmowa telefoniczna czy korespondencja e-mailowa. Zatem bezpośrednia i piekielnie szybka komunikacja przez livechat jeszcze bardziej zyskała na znaczeniu, ponieważ współczesny człowiek nie tylko nie lubi czekać, ale jest nastawiony na szybką gratyfikację. A przeciętnemu konsumentowi chodzi przecież o błyskawiczne zdobycie potrzebnej informacji, która posłuży mu do podjęcia decyzji o zakupie. W związku z tym Ty i Twoja firma powinniście zainteresować się tymi cukierkowymi okienkami widniejącymi w prawym dolnym rogu ekranu, które po najechaniu kursorem myszy rozwijają się i zapraszają Cię do rozmowy z konsultantem.

Jak Facebook Messenger i Tidio Chat mogą pomóc Twojej firmie?

Te dwa rozwiązania świetnie sprawdzą się zarówno w przypadku sklepów on-line, jak i różnego rodzaju stron typu landing page czy klasycznych witryn wizytówkowych. Liczy się tutaj możliwość nawiązania szybkiej interakcji między konsumentem a konsultantem oraz nawiązania swego rodzaju relacji handlowej.

FB Messenger to doskonale znane narzędzie od Facebooka, które oferuje pełną integrację firmowej strony z livechatem, zwłaszcza dla korporacji i dużych podmiotów. Znany interfejs, prostota obsługi oraz przydatne funkcje czynią z niego wprost idealne narzędzie do komunikacji sprzedażowej. Szybko, prosto i skutecznie, blisko 14 mln Polaków nie może się mylić, używając go w codziennej komunikacji prywatnej i zawodowej.

FB messenger

Tidio Chat to bardzo ciekawy livechat, gdyż oprócz świetnej platformy do komunikacji typu real-time ma polski rodowód. Startup pochodzi ze Szczecina i jest na dobrej drodze, by przejąć segment mikro, małych, a nawet średnich firm w Polsce i na świecie. Na razie jest to kilkadziesiąt tysięcy klientów, ale liczba ta cały czas rośnie. Warto zainteresować się Tidio Chat ze względu na innowacyjne podejście i świeży interfejs.

tidio chatbot

Nieważne, które narzędzie wybierzecie – oba są doskonale znane rodzimym użytkownikom i doskonale sprawdzają się w codziennej komunikacji handlowej, podnosząc wydajność i jakość obsługi klienta.

Nie stać Cię na nieposiadanie livechatu

Parafrazując klasyka: dlaczego integracja firmowej strony www lub sklepu online z livechatem jest dobra? Bo jest dobra i tania. To mała inwestycja przynosząca duże korzyści firmie oraz klientom, którzy nie marnując czasu od razu otrzymują odpowiedź na nurtujące ich kwestie. Zatem czy w e-commerce nie o to chodzi, by wyprzedzić konkurencję oraz zyskać cenne leady, wysoką konwersję i zadowolonych klientów przy niskim nakładzie środków?

Bądźmy w kontakcie

Zapisz się do naszego newslettera

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan lacus vel facilisis.